Emekliler Dayanışma Sendikası 5.Olağan Genel Kurulu 11 Nisan 2026 Tarihinde İstanbul’da Yapıldı
Emeklilerin ekonomik sosyal haklarını kazanmanın korumanın ve geliştirmenin aracının sendika olduğu bilinciyle mücadelesini sürdüren Emekliler Dayanışma Sendikası 5. Olağan Genel Kurulunu Dostluk ve Kültür Derneği DKDER toplantı salonunda yaptı.
Genel Kurula Adana Giresun Gebze Balıkesir Adapazarı Tekirdağ Osmaniye ve İstanbuldan delege ve konuklar katıldı.
Gündemin olağan akışı içinde sürdürülen genel kurulda illerde yapılan çalışmalar anlatıldı.Ülkenin ve emeklilerin sorunları konuşuldu.Anlamlı bir birliktelik ve dayanışma günü daha yaşandı.
Divanda görev alan Görkem Doğan Muazzez Palta, Emin Demir arkadaşlarımıza çok teşekkür ederiz.
İllerden gelen delegelerimize üyelerimize ve konuklarımıza Genel Kurulumuzu onurlandırdıkları için teşekkür ediyor sevgi ve dayanışmayla selamlıyoruz.
Mesaj gönderen Muğla Giresun ve Hatay örgütlerimize çok teşekkür ediyor, kolaylıklar diliyoruz.
Genel Kurulumuzun hazırlık çalışmalarını yürüten ve organize edilmesinde emeği geçen bütün arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz.Emeklerine yüreklerine sağlık! Daha güzel günlerde görüşmeyi diliyoruz.
Genel Kurulumuz için toplantı salonunu bize açan DKDER Yönetim Kuruluna çok teşekkür ediyoruz.
Yeni dönemde görev alan Yönetim Kurulu üyelerimizi kutluyor başarılar diliyoruz.
Yeni Yönetim Kurulumuzun görev dağılımı İlçe Seçim Kurulu Kesin sonuçlarının bildirilmesinden sonra yapılacak ilk Yönetim Kurulu toplantıda görev dağılımı yapılacaktır.Görev dağılımı sonucu resmi sayfalarımızda yayınlanarak duyurulacaktır.
Daha güzel daha sağlıklı günlerde
Genel Kurul Çalışmaları yapmak umudu ve dileğiyle…
Yeni dönem görev alan arkadaşlarımıza başarılar ve kolaylıklar diliyoruz.



